martes, 20 de marzo de 2012

Lisabö - Animalia Lotsatuen Putzua (2011)



Lisabök ematen duen urrats bakoit­za gertakari txiki bat da. Ez dira uga­riak, beraien kontzertuak esperien­tzia desarmagarriak dira, eta antzeko talderik ez dago. Zuzenean ikusi ni­tuen lehen aldiarekin akordatzen naiz, Madrilen, Anari eta Dut taldea­rekin egindako biran. Sorrarazitako zirrarak, oraindik ere, neure baitan dirau. Orduan pentsatu nuen behin batean bakarrik ikusitako Fugaziren kontzertua adina gustatu zitzaidala. Denborarekin, oroimen biziagoa dut Lisabören kontzertu harekin Fugazi­renarekin baino.
BIDEHUTS + INFO

Abestiak
01 Oroimenik Gabeko Filma
02 Ez Zaitut Somatu Iristen
03 Oinazearen Intimitatea
04 Gordintasunaren Otordu Luzea
05 Laztan Isilen Deiadarra
06 Ezereza Mugak


Jaitsi Sendspace

1 comentario:

Askatu Korapiloa dijo...

DUTen ikutu bat badu diskoak, soinu zakarrak isiluneen ondoren, orain zuzenean ikusi beharko.

norbaitek igoko al ditu mesedez lisaboren beste diskoak berriz internetera mesedez?

eskerrik asko!